Assalamualaikum . My Name is Siti Nuraqilah Bt Jumaat . Just call me Qyla . 18 y/o . 19/11/1995 . Kesayangan Kekanda <3

Friday, August 12, 2011

Try To Make Biskut Raya :)

                                                              Assalammualaikum :)
                                            selamat menjalani ibadah puasa yg ke-12hari .

Rasa kejap je da 12 hari kan#mcm-2dugaan . tggal 18 hari je lagi . lepastu da raya . hey ! awesome#excitedgile
Tp yg pelik untuk tahun ni , aku tak tahu kenape aku excited sgt nak buad biskut raya . hehe . siap berangan nak bagi someone lagi . HAHAHA *tu pon kalau jadi kuih nye ^_^
Aku dgn kwn-2 aku semua da pakat nak buad kuih . hehe .
1st time kod aku nak buad biskut ni .#modalsendiri
Selalu aku dok tgk makcik-2 aku buad je . tp aku tlg la jugak . *xdela aku tlg tgk semate je .
Jgn sangka aku tgk je aku tak dpat ppe taw ! aku dpat la jugak new experience an, mcm mne cre buat biskut walaupon xlah hebat mcm makcik aku .
Sekurang-2 nye aku tahu la sikit-2 . Daripada aku tak tahu ppe lansung ? #hampeh!
Yg penting buku recipe biskut raya kena ade jugak . kne la selak-2 buku tu kn . kang bantat kuih aku*tak jdi nak bagi dekat someone  :)
Doakan aku berjaya buad  biskut raya tahun niey . HEHE .*kalau da jadi , aku update blog n msokkan pic biskut aku eh . #sakaikejap -,-
Bubye
                                                             
                                                                  the end..

No comments:

Post a Comment