Assalamualaikum . My Name is Siti Nuraqilah Bt Jumaat . Just call me Qyla . 18 y/o . 19/11/1995 . Kesayangan Kekanda <3

Sunday, August 7, 2011

Happy 1st month Anniversary -{^_^}-

                                                                Assalamualaikum.
                 awk , arini genap sebulan kite bersama awk . saya happy dpt bersama awk smpai skrg . byk dugaan & rintangan yg kite tempuh sama-2 . tp kite tak pernah berputus asa . kite jalani dgn ikhlas .
saya tahu saya banyak buad slah dekat awk . saya pernah tak text or cll awk smpai satu hari , saya selalu marah awk * sbb tak dgr ckp sya ,saya selalu ckp bnde yg pelik-2 , saya selalu membebel dekat awk , ish byk lagi la .
                 saya buad semua tu bukan beerti saya tak syg dekat awk , tp ade sbb tertntu & awk pon tahu kn ape sbb tuh .
awk banyak bersabar dgn perangai & karena saya . saya tahu awk buad mcm tuh sbb syg dekat saya kn ? hehe
                 awk selalu mngalah if kita gadoh . kalau saya merajuk awk yg selalu pujuk . tp satu perkara yg saya tak suke , awk suke pertikaikn bnde yg saya tak suke . bnde tu sgt mnyakitkn tahu(!) selagi saya tak pertikaikn bnde tu , awk tak payah la susah-2 nak pertikai kn okayh ? #burukpadahnye :)
                 awk selalu ckp dekat saya . "susah senang kite bersama , pedulikan ape org nak ckp" #tunaikan jnji awk :)
ape yg buad saya bertambah-2 syg dekat awk ialah awk tak suke marah&awk tak pernah marah . xD
walaupon saya tahu itu ada pada diri awk , saya tak pernah ambil kesempatan okayh . saya mghargai nye .
thanxz syg . saya nak mintak maaf atas kesilapan saya yg lepas antara sengaja or tak sengaja *da mcm raya.
                                   Happy 1st Month Anniversary #iloveyoudamnmuch
                        kau nak rampas dy daripada aku ? langkah mayat aku dulu . bubye
                                                               The End

No comments:

Post a Comment