Assalamualaikum . My Name is Siti Nuraqilah Bt Jumaat . Just call me Qyla . 18 y/o . 19/11/1995 . Kesayangan Kekanda <3

Tuesday, August 23, 2011

falling in love :)

                        assalammualaikum
jjyyeah guys . tggal 6 hari je lagi . than kita raya . HAHA#awesome
okayh tu just intro jeh . aku nak cerita pasal bnde lain . "falling in love " HAHA .
bukan aku but kawan aku #sharulaziq
sapa tak kenal kn budak tuh . okayh seriously kelakar kalau igt balik gelagat dy time dekat mcd .
                    1st time date with someone#si gadis bertudung merah :)
pada masa yg sama event belia kacau dodol#badan bau asap . sggup balik#mndy
semata-2 untuk berjummpa si dia :) # xnak sidia detect bau busuk . HAHA . * never mind
                     abg syg dy#muhd affif bin ngahadin
sibuk suruh aku tunjukkan#si gadis bertudung merah :) . aku just boleh senyum .
bile da nampak .# affif senyum smpai ke telinga . xD
                      tgk dyorg date . sumpah sweet ! <3
d'tggalkan satu table :) kwn-2 semua busy snap pic dekat toilet#perkarabiase
                       than jln-2 berdua pergi blakag mcd#tengok org lain date . gile(!)
kwn-2 semua pening kepale cri budak berdue ni . HAHA
                        bile da jumpe , smbung date dekat dlm mcd . HAHA .
                aku pulak terjumpa la satu pic ni kan . sweet sgt-2 <3
                                       jgn marah ^_^ # permintaan aziq update blog untuk dy :)

No comments:

Post a Comment