Assalamualaikum . My Name is Siti Nuraqilah Bt Jumaat . Just call me Qyla . 18 y/o . 19/11/1995 . Kesayangan Kekanda <3

Monday, September 12, 2011

Miss You so Badly =,=

                    B aku rindu dekat kau . aku rindu segala-2nye pasal kau b . aku nak kau hug aku b . walaupon kecewa tgk keadaan kau mcm tuh tp aku just bole redha dan terime seadanye --'
                    aku story dekat kwn aku , aku rindu kau , dy jwb semalam kn kau da tgk dy . ye ! mmg aku da tgk dy . tp perasaan risau xpernah hilang dlm diri aku . sbb aku risau kn dy . bile aku igt dekat dy aku rase nak menangis . mmg semalam aku gelak-2 time tgk dy . tp xsemestinye gelak-2 tu mnunjukkan aku bahgie . aku sedih tgk keadaan dy mcm tuh . aku just xnak tunjukkan kesedihan aku sbb aku risau kn keadaan dy . aku rela menangis sndri drpada aku menangis depan dy dgn keadaan dy yg mcm tuh . err -,- aku nangis . b , i need you . ILOVEYOU AMIRUL BIN AZIZ
                                             
The End . . . .

No comments:

Post a Comment